Restoranid

Restoran Kius – meeldiv avastus Nõmmel

Tore on tõdeda, et minu kodukandis Nõmmel on nüüdsest juures üks mõnus koht, kus kiirelt lõunatada või pikemaltki aeg maha võtta ja maitsvat õhtusööki nautida. Lahtioleku aegu arvestades (8.00-22.00) peaks restoran Kius ka hommikusöögiks sobima. Käisime ja kiikasime koha üle!

Restorani sisse astudes jääb kohe silma stiilne ja ägedalt roosa baarilett, mille kõrval ilutsesid koogivitriini taga ahvatlevad koogid. Terrass oli hubane ja rohkelt ilusaid hortensiaid täis! 🙂 Erilised plusspunktid lähevad rõõmsatele ja avatud teenindajatele, kes klientidele hea meelega ka restorani saamisloost lähemalt räägivad! Ma kiusu pärast seda praegu siin ei avalda 😉

Kuna käisime vaid kiirel “lõunatiirul”, siis piirdusime seekord vaid kergete salatite ja väikese magusaampsuga. Menüü oli aga piisavalt ahvatlev, et sinna varsti jälle tagasi minna.

Restoran Kius asub kohe Nõmme Turu kõrval endises kommipoe majakeses.

Terrass on suur ja hubane, jahedamate ilmade jaoks on ka pleedid valmis pandud.

Teenindajad olid rõõmsameelsed ja stiilselt halli riietatud, “matchib” roosa baariletiga nagu valatult 🙂

Päevatoidud kirjutatakse iga päev mustale tahvlile, tavaliselt on nendeks supp ja praad. Selleks ajaks kui meie sinna jõudsime (umbes 13.30) oli supp sel päeval otsa saanud. Koogiletis ahvatlesid tiramisu, mangokook ja makroonid. Lisaks paistsid sealt veel mõned soolased pirukad.

Kitsejuustusalat oli lihtne, kuid hea. Kergelt sulanud kitsejuustu seltsis olid maasikad, viigimarjad ja salat.

Väga hästi maitsestatud kanasalat väske kartuliga meeldis meile aga veelgi rohkem. See oli ka veidi tummisem ehk sellest saab kõhu parajalt täis!

Magustoiduks proovisime valge šokolaadi ja passioni kreemi, mis oli serveeritud beseetupsude ja marjadega. Toredalt suvise välmuse ja siidise tekstuuriga. Selle magustoidu puhul oleks oodanud aga mingit hapukamat lisandit, sest valge šokolaadi kreem oli meie jaoks pisut liigagi magus.

Cappuccino oli väga hea ja eriti armas oli see liblikas seal peal 🙂

Aitäh restoran Kiusile, tekitasite igal juhul kiusatuse teie juurde tagasi tulla!